Відкриті уроки


УРОК В 3-МУ КЛАСІ
ТЕМА: "ЗОВНІШНІСТЬ МОЇХ БАТЬКІВ. КОНТРОЛЬ МОВЛЕННЯ"
Мета: розвивальний аспект - розвиток мовленнєвих здібностей дітей, фонематичного слуху, психічних функцій (уяви, уваги, мовленнєвого мислення); розвиток внутрішньої мотивації до подальшого оволодіння іноземним мовленням;
навчальний аспект - формування лексичних і граматичних навичків мовлення;
виховний аспект - формування позитивно-орієнтованої особистості.
Цілі:
1) повторення, тренування й активізація раніше вивчених лексичних і граматичних одиниць мовлення;
2) практика читання й усного мовлення;
3) розвиток вмінь аудіювання з метою здобуття конкретної інформації;
4) контроль і оцінка навичків усного мовлення.
Мовний і мовленнєвий матеріал:
лексичний - adjectives: nice, kind, funny, happy, tall, strong, oval, round;
граматичний - структури "My mother is...", "My father is...", "She/he has got...", "Her/his...";
мовленнєва функція - describing people.
Обладнання: презентація в Power Point, цифровий ребус, мікрофон, по два смайлики на кожного учня, картки з завданням, картки з оцінками.
Хід уроку:
І. Організаційний момент (введення учнів в атмосферу іноземного спілкування).
1. Привітання.
Teacher (T.): Good afternoon, children!
Pupils (P.): Good afternoon, teacher!
T.: I am glad to see you!
P.: We are glad to see you, too.
T.: How are you?
P.: OK!
T.: Are you ready to the lesson.
P.: Yes, we are.
T.: Let's begin! Sit down, please.
2. Знайомство з темою уроку.
Т.: Хочу вам нагадати, над якою темою ми з вами працюємо вже декілька уроків.
Розгадайте, будь ласка, цей цифровий ребус (під цифрами - літери англійського алфавіту).
1; 16; 16; 5; 1; 18; 1; 10; 3; 5.
Відповідь: appearance (зовнішність).
T.: The topic of our today's lesson is "My parents' appearance". Сьогодні ми будемо готуватися до описування зовнішньості своїх батьків і розповідати за темою уроку.
3. Технологія очікування результатів (мікрофон).
Т.: Яку мету ви сьогодні на уроці перед собою ставите? Що нового ви бажаєте дізнатися на уроці? Чому навчитися?
Р.: Відповідають на запитання.
4. Фонетична гімнастика: тренування вимови звуку [-z]:
the                  there
they                though
them               thence
thus                therefore
ІІ. Основна частина уроку.
1. Формування лексичних навичків говоріння: повторення тренування; активізація раніше вивчених лексичних одиниць у мовленні; навчання письма, читання, аудіювання, говоріння; контроль мовлення.
а) Письмо.
T.: Let's repeat the words on the topic "Appearance". Open your copy-books, write down the date and match the words with translations.
Р.: виконують роботу в зошитах, а потім відповідають біля дошки, перевіряючи правильність виконання.
в) So let's play a game "Croses and noughts". One team will be "croses", another - "naughts". You have to say word-combinations a sentences on the topic "Appearance".
Гра проводиться за аналогією гри "Хрестики-нулики", тільки учні говорять речення за темою "Зовнішність". За правильну відповідь вони отримують хрестик (нулик).
с) Аудіювання, читання.
T.: Look at the screen and attentivelly listen to the text (Вчитель читає текст двічі). Перед собою ви бачите картки з твердженнями: погодьтеся чи не погодьтеся з ними ("yes" або "no"). Read the sentences with translation and agree or desagree with them.
Р.: працюють з картками: читають речення, перекладають їх, погоджуються/не погоджуються з ними;
d) Фізкультхвилинка.
Т.: Let's have a rest. Repeat after me.
P.: повторюють за вчителем рухи фізкультхвилинки;
e) Робота у парах: мовлення.
T.: And now let's work in pairs.
Open your textbooks on p. 65, Ex. 3: ask and answer the questions: one pupil asks and another answers.
P.: працюють у парах, ставлячи запитання і відповідаючи на нього.
2. Перевірка домашнього завдання.
Project work: describe your parents.
T.: Let's check your hometask! It was a project work: draw and describe your parents. For example: вчитель описує зовнішність своїх батьків. And what about yours?
Р.: представляють малюнки своїх батьків, описуючи їх.
ІІІ. Заключний етап.
1. Пояснення домашнього завдання.
T.: At home to prepare for a test and to do Ex. 1 on p. 66. The task with a star is describe your grandfather or a grandmother.
Т.: Ось наш урок і закінчився! Вам сподобалося чи ні? Кому урок сподобався, підніміть картку з веселим смайликом, а кому було сумно - з сумним.
(Коментарі дітей, виставлення оцінок).
3. Технологія очікування результатів (завершення).
Т.: Чи досягли ви своєї мети?
Що нового дізналися?
Чому навчилися?
Р.: відповідають на запитання.
Т.: Our lesson is over. Goodbye, children!
P.: Goodbye, teacher!

Немає коментарів:

Дописати коментар